Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Tizenévesek

2019. február 28. - EuroAstra

tizenevesek.jpg -  Voltál már szerelmes?

-  Többször is. Elméletben.

-  Hát ezt hogy érted?

-  Megmondom kerek-perec. Például nagyon tetszett az osztályból a Juli. De ő ezt nem tudta. Máté Peti dalára gondoltam és elméletben rendbe tettem magamban a dolgot.

-  Melyik dalra gondoltál?

-  Ez majdnem szerelem volt és majdnem igazi vágy. A vágyak ködfátyolát te tépted szét. Érted már?

-  Ja. bevallom neked, de csak neked, én is elméletben voltam már szerelmes. Gyűjtöm a híres emberek mondásait a szerelemről. Napóleon például azt mondta, hogy a szerelem egy olyan ostobaság, amit ketten követnek el. Nekem Nóra tetszett nagyon egy időben. Karinthy Frigyes azt írja, ha egyedül vagyok egy szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nő, akkor férfi lettem. És annyira vagyok férfi, amennyire nő az, aki bejött a szobába. Én is pont így voltam Nórával.

-  Milyen igaz. Zalatnai Cini azt énekli, hogy nem tudja hol jár az esze, csak a csengőt figyeli, mert nem jó egyedül. A dalt hallgatom és Lucára gondolok.

-  Én is ezt éreztem, amikor szerelmes lettem Gizibe, Balzac szerint  a szerelemtől minden jó várható és minden rossz kitelik. Ezért nem is tártam fel neki az érzelmeimet.

-  Én sem vallottam be Timinek, amikor annyira tetszett. Szécsi Pali énekelte, hogy szeretni bolondulásig, elolvadásig, de finom lenne, csak az a másik észrevenne, és benne lenne. Timi nem vette észre.

-  Ne búsulj. Stendhal szerint a szerelem olyan, mint a láz. Születik, elmúlik, anélkül, hogy bármi kis részünk lenne benne.

-  Sajnos így van. Mos például Natasába vagyok szerelmes.

-  De ő sem tud róla.

-  Bingó! De hát mit csináljak?

-  Valljál neki szerelmet.

-  Azt hogy kell?

-  Hát elé állsz a szünetben és azt mondod, hogy azóta szerelmes vagy belé, amióta először megláttad.

-  Azt nem tudom megtenni. Félek, hogy lepattint.

-  Akkor vigasztald magadat Cserháti Zsuzsi örökzöld slágerével. Mindig az a perc a legszebb perc, mit meg nem ád az élet. Az a legszebb csók, mit el nem csókolunk.

Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr4014658109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása