Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Folytatódnak a HGTV csatorna otthon és kert tematikájú műsorai a TLC-n

2019. november 21. - EuroAstra

 

a_szomsze_d_ha_za_zo_ldebb3.jpgA szomszéd háza zöldebb

Májusi indulása óta a HGTV három hónapos tartalomblokkja a TLC-n 75 százalékos átlagnézettség-növekedést hozott, erősítve ezzel a TLC pozícióját az életmód- és szórakoztató csatornák között. A figyelemreméltó eredmények miatt a Discovery úgy döntött, hogy év végéig folytatja a HGTV-blokkot, így a TLC nézői tovább élvezhetik a legjobb lakásfelújító és álomotthon-kereső sorozatokat.

A HGTV az otthonhoz kapcsolódó tartalmak világszerte vezető csatornája. Műsorán elsősorban lakásfelújításokkal, otthoni praktikákkal és ingatlanokkal foglalkozó, valóságon alapuló show-k szerepelnek.

Idén májusban a csatorna három kedvenc sorozata, a Feljavítók, a Lottó-lakás és a Házvadászok nagy sikerrel szerepelt a TLC műsorán. A TLC-n május – júliusban futó szombati HGTV műsorblokk átlagnézettsége 75 százalékkal haladta meg az azonos műsorsáv előző három hónapban mért átlagnézettségét a 18-49 éves női nézők körében*, a legnézettebb műsor a Lottó-lakás és a Házvadászok volt.

Az eredmények megerősítik a HGTV egyedülálló pozícióját a lakásfelújítással és ingatlanokkal kapcsolatos, valóságon alapuló tartalmak terén, és lendületet adnak a csatorna gyorsított bevezetési tervének Európában.

A HGTV sorozatai nagyon jól működtek a műsorblokk májusi elindítása óta a magyar TLC-n, ami bizonyítja, hogy az otthon és kert témája hihetetlenül népszerű Magyarországon is – mondta Andrey Stoychev, a Discovery CEEMCA üzletfejlesztésért és terjesztésért felelős vezetője. – Tovább teszteljük, hogy a műfaj népszerűsége visszaigazolja-e kutatási adatainkat a magyar nézők nyitottságáról a hasonló típusú tartalmakra. Folyamatosan tárgyalunk üzleti partnereinkkel azzal a céllal, hogy 2020-tól a HGTV csatorna teljes mértékben elérhető legyen a magyar piac számára”

A HGTV blokk hétköznap 13.00 órakor, szombatonként pedig 14.00 és 18.00 között látható a TLC műsorán, A szomszéd háza zöldebb, a Házvadászok – apró otthonok és az Adok-veszek ingatlant! című sorozatokkal.

 

Hétfő-péntek, 13.00-14.00

Adok-veszek ingatlant! – premierek november 30-ig

A szomszéd háza zöldebb – premierek december 1-31. között

Szombat, 14.00-18.00

A szomszéd háza zöldebb és Házvadászok – apró otthonok – premierek november 30-ig

 

A szomszéd háza zöldebb

Egy indianapolisi anya-lánya páros, Karen E. Laine és Mina Starsiak új életre kelti szülővárosuk ingatlanjait. Düledező otthonokat vásárolnak fel, hogy pompás épületeket varázsoljanak belőlük. Mina ingatlanos tudásával, Karen pedig jogi hátterével felvértezve vág neki az átalakítósdinak: semmi sem állíthatja meg őket abban, hogy megszerezzék a kiszemelt ingatlant, és rokonaikat is bevonva belekezdjenek a munkálatokba. Ha Indianapolisban izgalmas épület születik, egészen biztos az anya-lánya páros keze van a dologban!

Házvadászok – apró otthonok

Kövessük nyomon azokat, akik apró méretű lakást szeretnének maguknak! A műsor szereplői három különálló, 50 négyzetméter alatti lakást fognak megnézni, mielőtt eldöntenék, melyiket szeretnék otthonuknak hívni. Vajon mi történik, amikor sor kerül a végső döntésre és az ajánlattételre: az apró otthonokra vagy a nyitott terekre szavaznak?

Adok-veszek ingatlant!

Tarek és Christina csapata sok izgalmat hoz majd a nézőknek, amikor düledező ingatlanokért adnak ki pénzt – esetenként úgy, hogy nem is látták őket még élőben –, felújítás után pedig eladásra kínálják őket. A feszültséggel teli aukcióktól kezdve a bosszantó történéseket tartogató felújításon és a lelombozó bemutatokón át egészen a sikeres eladásokig – mindenben lesz részünk!

Tavaly a Discovery a Scripps Networks Interactive megvásárlásával a családok számára leghitelesebb médiaportfoliót hozta létre, így tovább erősítette domináns pozícióját a valóságon alapuló szórakoztatás területén. Az új cég így olyan globális márkákat tartalmaz, mint a Discovery Channel, a TLC, a Food Network, a HGTV, a Investigation Discovery, a Travel Channel és az Eurosport.

 

*Forrás: Nielsen Közönségmérés, AMR%, 2019. május-július 2019. február-áprilishoz képest, műsorsáv 14:00-17:59, szombat, célcsoport 18-49 éves nők, konszolidált adat.

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr115309510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása