Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Új arculatot kap a Discovery Channel -- A márkamegújítással ősztől új műsorok és visszatérő sorozatok érkeznek a csatornára

2019. szeptember 19. - EuroAstra

Új arculattal jelentkezik a Discovery Channel, a valóságon alapuló szórakoztatás vezető globális márkája. A márkafrissítés egyszerre ünnepli a csatorna örökségét és hangsúlyozza elkötelezettségét a szenvedélyes rajongók következő generációjának inspirálására, tájékoztatására és szórakoztatására. Az…

Tovább

NÉGY ÚJ BEMUTATÓ AZ ÚJ ÉVADBAN A CENTRÁL SZÍNHÁZBAN

Október 3-án Básti Juli és Stohl András párosának Love letters előadása nyitja a Centrál Színház 2019/2020-as évad bemutatóinak sorát. Az egész éven átívelő, rendhagyó felolvasó est-sorozat különlegessége, hogy minden előadást más páros ad elő, így mindegyik egyszeri lesz és megismételhetetlen!…

Tovább

ÉKSZEREK ÉJSZAKÁJA 2019

Idén szeptemberben ötödik alkalommal kerül megrendezésre a kortárs ékszereket bemutató programsorozat, az Ékszerek Éjszakája, ahol kiváló hazai és külföldi ékszertervezők alkotásaival találkozhatnak az érdeklődők. A rendezvény kétéves tematikája szerint a páros években sok helyszínen zajló…

Tovább

Evita, a világ legidősebb mhorr gazellája -- A kecses patás a vadonban már teljesen kipusztult, csupán állatkerti egyedek léteznek

 Evita nemcsak a Fővárosi Állat- és Növénykertben lakó mhorr gazellák közül, hanem a világ összes mhorr gazellája közül is a legidősebb. Ez a kecses patás a vadonban már kihalt, csak állatkertekben létezik. Szaporítása így természetvédelmi szempontból is fontos.  

Tovább

Egy újonnan felfedezett Hadrianus-portrétöredék a Szépművészeti Múzeumban

Új tudományos vizsgálatok segítségével azonosítottak egy több mint 110 éve a Szépművészeti Múzeum gyűjteményében lévő antik szobortöredéket. A fej nélküli mellszobron látható viseletnek és a szobor anyagának közelmúltbeli vizsgálata során derült fény arra, hogy a szobor Hadrianus római császárt…

Tovább

A Szlovén Idegenforgalmi Bizottság intenzív két hónapos promóciós kampányt indít a BBC-n

Az idei globális digitális kampány részeként, kizárólag Szlovéniában, a szlovén turisztikai testület együttműködik a BBC Global News-val, amely az Ipsos Affluent Europe 2019 felmérése * szerint sokkal gazdagabb nemzetközi utazókat ér el Európában. A kampány szeptember 10-én kezdődött és november…

Tovább
süti beállítások módosítása