Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Ezért lesz kulcsszerepe az üzenetküldő alkalmazásoknak a marketing terén 2019-ben

2019. június 04. - EuroAstra

Az üzenetküldő alkalmazások a mindennapi élet nélkülözhetetlen eszközeivé váltak. A marketing szakemberek számára fontos, hogy a 2019-es üzleti stratégiáikban kiemelten tervezzenek ezekkel a platformokkal, hiszen segítenek kiépíteni a fogyasztói bizalmat, valamint növelni a…

Tovább

A Coop elkötelezett a magyar termékek iránt -- További együttműködés a hazai élelmiszerek érdekében

Kiterjedt és stabil a 2015 óta tartó együttműködés a Coop és a Magyar Termék Nonprofit Kft. között, hiszen közös értékek vezérlik a feleket. A Coop számára mindig alapvetés volt, hogy a hazánkban előállított termékekre koncentrál, és büszke arra, hogy már 14 éve rendezi…

Tovább

A cégvezetők úgy látják, alkalmazottaik fele elégedetlen a munkahelyével

A vállalatok számára jelenleg az egyik legnagyobb feladat a munkaerőhiányból fakadó helyzet kezelése, a megfelelően képzett munkavállalók felkutatása és megtartása. Ehhez motiváló környezetet kell biztosítani, úgy, hogy közben a termelékenység javuljon, és a meglévő…

Tovább

Sommelier a benzinkúton -- Az OMV borkínálatát mostantól Szik Mátyás borszakértő válogatja

Egy palack igazán jó bort vinnénk vendégségbe, vagy tennénk a vacsora mellé az asztalra, de nem tudjuk, melyiket válasszuk? Vége a tanácstalan válogatásnak! Már a töltőállomásokon is vásárolhatunk borkülönlegességeket – a választásban pedig egy profi szakértő…

Tovább

Sokaknak elérhetővé válik a nagycsaládos autó

Mintegy kétszázezer érdekelt család tud – havi néhány tízezer forintos kiadással – nagyobb autót vásárolni a kedvező banki konstrukcióknak és az állami támogatásnak köszönhetően. A járműkínálat széles az igények kielégítéséhez, nem csoda, hogy az autókereskedők is…

Tovább

Trianoni menekültek adatbázisa az akadémiai kutatócsoporttól

Vagonlakó családhttp://gallery.hungaricana.hu Az MTA Lendület programjának Trianon 100 Kutatócsoportja, együttműködésben az adatbázis összeállítójával, Dékány Istvánnal, a Trianoni árvák című könyv szerzőjével és a Noran Libro Kiadóval, egy több mint 15 ezer névből…

Tovább

Jelentősen megváltoznak a magyarok autóvásárlási szokásai

A magyarok nagy többsége a következő években is hagyományos kereskedőktől venne új autót, azonban egyre fontosabb szerepet tulajdonítanak az értékesítéshez kötődő szolgáltatásoknak – derül ki az EY megbízásából készült reprezentatív kutatásból. A jövőben akár…

Tovább
süti beállítások módosítása