Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Kinek az érdeke?

2019. október 13. - EuroAstra

1930regi_kep4.jpg1930--as Fehér Tulajdoni Lap

- Kétszázharmincnégyes! Ötös ablak.

- Én vagyok, itt a számom, jó  napot kívánok!

- Tulajdoni lap kiadás reggel 8 és 10 óra között. Ki van írva, tessék elolvasni.

- De nekem nem kell tulajdoni lap.

- Akkor miben segíthetünk?

- Kérem szépen, nekem védelemre lenne  szükségem.

- Rossz helyen jár uram. Ez az Oszágos Földhivatal. Forduljon a rendőrséghez.

- De nekem jogi védelem kell.

- Akkor forduljon a bírósághoz.

- Nem teszik érteni. Elmondom a történetemet.

- Jó, de röviden, mert rengeteg dolgunk van.

- Arról van szó, hogy a lányom Sidneyben él és ikrei születtek. Megígértem neki, hogy egy évre kimegyek hozzájuk. Segíteni a temérdek munkában. Nem telik nekik takarítónőre, én porszívózom, mosok-vasalok. Tetszik tudni…

- Uram, térjen a lényegre!


- Szép családi házam van háromszáz négyszögöles kerttel. Egy idő óta unokaöcsém azzal fenyeget, hogy írassam rá a házamat. Mert úgy is ő az örökös. Ha akarom életjáradéki szerződést is köt velem. Mikor visszautasítottam, elkezdett kiabálni. Ne okoskodj, úgyis az enyém lesz, ha elutazol, aláírom a nevedet egy ajándékozási szerződésre.

- Még mindig nem értem, mit akar tőlünk.

- Védekezni szeretnék, nehogy csalással megfosson a házamtól, amíg külföldön vagyok. Szeretném bejegyeztetni lakásom földhivatali nyilvántartásba ezt a mondatot: „Az ingatlan a tulajdonos rendelkezésére 2025. december 31.-ig nem elidegeníthető.” Tetszik tudni özvegy vagyok akár meg is házasodhatok és akkor......

- Ezt nem lehet bejegyezni a tulajdoni lapra..

- Kéremszépen, az önök feladata az ingatlan nyilvántartás vezetése. Az ingatlan az enyém, a tulajdoni lap az enyém, ki is fizettem. Nem rendelkezhetek a tulajdonom felől? Tudja, hogy ez alkotmányos jogom?

  • - Nehogy már kioktasson engem az alkotmányos jogokról, amiről tanfolyamot is végeztem. Tudja meg, én alkotmányjogásznak készültem, csak nem vettek fel az egyetemre, amiről nem tehetek. Az ingatlanjog ilyet nem ismer. Szabály az szabály.
  • -Akkor azt mondja meg, kinek az érdekét védik? Az enyémet, vagy a csalókét?

- Csalással gyanúsítja a hivatalunkat?

  • - Eszembe sincs. De ebből elegem van. Panaszt teszek. Szeretnék beszélni a hivatalvezetővel.
  • - Nincs szerencséje uram. Én vagyok a hivatalvezető.

 

Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr7915219538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása