Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Örökmozgó

2019. szeptember 19. - EuroAstra

orokmozgo.jpgTisztelt Vezérigazgató Úr! Évszázadok óta vesződnek emberek egy olyan gép feltalálásával, amelyik külső energiaforrás nélkül képes örök időkön át mozgásban maradni és munkát is végezni. Én feltaláltam egy ilyen masinát, áramot termel, vagy gépjárművet hajt, szerszámgépet működtet, mindegy.

 

A gravitron sugárzás adja a hajtóerőt. Nem kell hozzá semmi üzemanyag. Néha fel kell tölteni csapvízzel. Az idők végezetéig működőképes. Itt vannak a tervrajzok. Egyetlen feltételem van, alkalmazzanak engem a sorozatgyártás irányítójaként húsz évig. Ezzel szemben hozzájárulok, hogy a világ valamennyi országában szabadalmaztassák a készüléket, lemondok a szabadalom jövedelméről a cég javára. Az adózás utáni tiszta jövedelem is maradéktalanul az önöké. Az én anyagi igényem nem nagy, havi bruttó nyolcszázezer forint. Ha viszont Önök felmondanak, akkor nekem húsz évi fizetés jár végkielégítésként, de garantálom ilyesmire nem kerül sor. A megegyezés reményében maradtam Vezérigazgató Úr őszinte csodálója, híve és tisztelője.

 

Tisztelt Vezérigazgató úr! Fél év telt el szerződéskötésünk óta. Sajnos nem úgy alakultak a dolgok ahogy terveztem, a gép valahogy mindig leállt. Energiát pedig nem termelt. A gravitáció semlegesítette a gravitron sugárzást, erről nem tehetek. Pedig a magam, részéről mindent elkövettem a sikerért. Neves szakemberekkel konzultáltam, Éjt nappallá téve kísérleteztem a gyárban. Nem is csodálkozom és nem is haragszom, hogy a történtek után felmondott nekem. Ön nem tehetett mást. Mindössze annyit kérnék szépen, hogy a szerződésünk szerint tizenkilenc és fél évre járó munkabéremet fizessék ki. Remélem nem szegik meg a törvényes megállapodásunkat, de ha mégis megtörténne, akkor perelek. Persze nem szeretném ha pervesztesként még a tetemes ügyvédi és bírósági költségeket, a kamatokat is meg kelljen fizetniük. Ne legyen szűkmarkú, hiszen mindössze 187,2 millió forintról van szó és már itt sem vagyok. Kérem intézkedést, amelynek reményében maradtam Vezérigazgató Úr őszinte csodálója, híve és tisztelője.

 

 

Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr2815121146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása