Aki nem követte figyelemmel a Bónusz Brigád elmúlt két évét, meglepődhet azon, hogy már MTK meccsre is vásárolhat jegyet. A legjobb élmények szolgáltatója éppen a magyar kuponos sikersztori, ahol nem csak a legizgalmasabb utazásokat, de minden jó élményhez lehet bónuszt vásárolni: Müpa, Vígszínház, Nobu étterem, Palatinus fürdő, Cinema Pink mozi, vagy éppen Cyberjump trambulin park, csak hogy párat említsünk.
Kilenc évvel ezelőtt még jellemzően az alacsony árak miatt látogattak el a Bónusz Brigád oldalára a vásárlók, mára viszont átalakult a kuponos oldal megítélése. A Bónusz Brigád és a GKI Digital legújabb közös felmérése szerint minden ötödik válaszadó programajánlóként gondol a bónuszos oldalra, amit sokszor ötletekért és élményekért keresnek fel.
„A bulvársajtó arról ír, hogy MTK éves bérlet is megvásárolható a Brigádon, ami így is van: egyre több élmény érhető el nálunk, például közel ezer színházi előadás és több mint hatszáz koncert, zenei esemény is” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója.
A húzónevek nagyban hozzájárultak a kuponos piac pozitív megítéléséhez és az új hirdetői trend kirajzolódásához. Ahogy a termékeken túlmutató élmények és újdonságot jelentő szolgáltatások kerültek hangsúlyba, úgy jelentek meg a közkedvelt és nagyobb hírnevet képviselő nevek is a partnerek körében. A Bónusz Brigád több ezer ajánlata között az utazás mellett találunk éttermi ajánlatokat, szépségápolással, egészségmegőrzéssel kapcsolatos ajánlatokat, tanfolyamokat, sport élményeket és kulturális eseményeket is.
A Bónusz Brigád 2010 óta forradalmasítja a magyar internetet. Digitalizálta a korábban csak offline módon elérhető éttermeket, bárokat, szépségszalonokat, tanfolyamokat, wellness központokat és persze az élményeket. Ezekben a kategóriákban a Bónusz Brigád adja el a legtöbb szolgáltatást Magyarországon.
A 425 ezer rajongóval rendelkező oldal már több mint 32 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak. Több ízben elnyerte az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően pedig a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került. Superbrands és Magyar Brands díjazott, a Kiváló magyar tartalom elismerés tulajdonosa és Az Év Internetes Kereskedője díj tulajdonosa is.