Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

HIPERREALISZTIKUS, 3D-NYOMTATOTT SZOBROK A MARKETING SZOLGÁLATÁBAN

2019. április 26. - EuroAstra

3d_dinoszaurusz.jpgMintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt eredménye, hogy a cég már 3D nyomtatással kombinált, térformázott, POS nyomdai termékek, display-ek előállítására is képes.

A most beszerzett, térformázott (3D) eladáshelyi vizuálkommunikációs display és POS nyomdaipari termékeket gyártó rendszer alapvetően új, minden korábbinál látványosabb marketinglehetőséget ad a BIGPRINT megrendelőinek kezébe, akik ezáltal jelentős versenyelőnyre tesznek szert. A POS (Point Of Sale) rövidítés kifejezetten eladáshelyi marketingeszközöket jelent, mindez 3D nyomtatással előállítva pedig hiperrealisztikus szobrokat és akár többméteres tárgyakat. Képzeljük el a mozi előterében a filmben látható, életnagyságú szörnyet, vagy a bolt előtt egy hatalmas üdítős, vagy akár samponos flakont, játékboltban egy 2 méteres játékfigurát, és így tovább. Az így készült eszközöket pehelykönnyű, mégis erős, üreges szerkezet és az adalékanyagos eljárás miatt minimális hulladéktermelés jellemzi. A beruházással a pályázó versenyképessége jelentősen nőtt, mivel a Kelet-Közép-Európai régióban nincs egyetlen más szereplő sem, ahol ilyen látványú és technikai színvonalú szolgáltatás elérhető lenne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr1714782622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása