Az elektromos rollermegosztó szolgáltatást kínáló Lime megújítja a tavaly szeptemberben elindított Stella McCartney projektjét. A tudatos városi közlekedés széleskörű népszerűsítése érdekében 50 darab limitált kiadású ‘Stella McCartney’ elektromos rollert helyeztek el Párizsban a Divathét bejáratánál március 4-én, délelőtt 10 órakor.
Stella McCartney divattervező, a megújuló és fenntartható divat élharcosaként évek óta a határokat feszegető, modern és könnyed termékek létrehozásán dolgozik. A Lime és Stella McCartney közös látásmódja és fenntarthatóság iránti elkötelezettségük jegyében úgy döntöttek, hogy ismét közös projektbe kezdenek, és március 4-én, délelőtt 10 órakor, a divattervező bemutatóját megelőzően 50 darab egyedi díszítésű Stella McCarthy e-rollert helyeznek el a show bejáratánál. A járművek az újságírók, és a divat szerelmesei számára is elérhetők lesznek. (A LIME elektromos rollerei február 25. és március 5. között, a Párizsi Női Divathét teljes időtartama alatt elérhetők a helyszínen.)
A projekt részeként A Stella McCartney divatház arra buzdítja rajongótáborát, hogy csatlakozzon a Lime ‘Respect the Ride’ online kezdeményezéséhez, mely a biztonságos városi közlekedést népszerűsíti.
Lime: a divat, és a fenntartható mobilitás partnere
Bár a divat leginkább az önkifejezésről és a kreativitásról szól, a párizsi gazdaságnak is jelentős részét képezi, és egyre nagyobb jelentőséggel bír a fenntartható fejlődés tekintetében is. A francia fővárosban napi 30 000 rövidtávú utazást lebonyolító Lime tovább folytatja együttműködését a február 25. és március 4. között zajló Párizsi Divathéttel. A Lime legjelentősebb piacán, Párizsban a Divathét számít a legrangosabb eseménynek, mely a befogadó és sokszínű divat ünnepe.
„A divat a trend maga, és a mai trend az a városi mozgalom, amelynek célja, hogy az emberek birtokba vegyék az utcákat. Mivel a Lime új szereplő ebben a mozgalomban és a fenntartható mobilitásban egyaránt, ezért magától értetődő a Lime és a Párizsi Divathét együttműködése.”
„A Lime felkarol minden új mobilitási kérdést, és a városi környezet védelmének ügyét. Ez egy remek lehetőség arra, hogy közös platformra hozzuk a különböző elképzeléseket, és örömmel tölt el, hogy segíthetek összekötni a divat és közlekedés világát annak érdekében, hogy mindez a városi közösségek javára váljon.”
Mondta Paloma Castro Martinez, a Lime frissen kinevezett nemzetközi kommunikációért felelős igazgatója.
A Lime aktívan részt vesz Európa nagyvárosainak életében Párizstól Varsón át Berlinig, újragondolva a városi mobilitás lehetőségeit. Fenntartható, mindenki számára elérhető, és könnyen hozzáférhető módon hozzuk közelebb egymáshoz az embereket és környezetüket.
A Stella McCartney egy luxus életmód-márka, melyet 2001-ben a tervező nevén dobtak piacra. Stella tervezési megközelítése nagy hangsúlyt fektet az éles szabásvonalakra és a szexi attitűddel megspékelt, természetes magabiztosságra. A vállalat felelősséggel tartozik az általa felhasznált alapanyagokért, erőforrásokért és a környezetre gyakorolt hatásukért egyaránt. Éppen ezért folyamatosan kutatják a fenntarthatóság fejlesztésére irányuló lehetőségeket a tervezéstől a raktározáson át egészen a termékek gyártásig. Stella McCartney nem használ sem bőrt, sem szőrmét kollekciói tervezése során, hiszen egész életében vegetáriánus életmódot folytatott, amivel számára összeegyeztethetetlen ezen anyagok felhasználása.
https://fashionweekonline.com/
Lantai József