Szeptember 28-án a Deutsche Lufthansa AG felügyelőbizottsága jóváhagyta 27 rövid- és középtávú repülőgép vásárlását. Ennek értelmében 24 Airbus A320neo és három A321neo vásárlási opcióját alakítják át megrendeléssé. Ezzel a döntéssel a Lufthansa Csoport a pozitív piaci folyamatokra, valamint a bevételek növekedésére reagál, egyúttal biztosítja a következő évekre a szükséges flottanagyságot. A megrendelés összértéke listaáron mintegy három milliárd dollár. Így az A320-as és A321-es megrendelések száma eléri a 149-et, amelyekből 13 már üzembe is állt a Lufthansánál.
Az A320neo és az A321neo gépek (amelyek nevének rövidítése a "New Engine Option"-t takarja) 2023-ban és 2024-ben érkeznek. A 27 új repülőgépből 10-et a SWISS flottájába szánnak, a többi pedig a csoport más tagjainál teljesít majd szolgálatot. A rendelések egy része Pratt & Whitney (PW1100G), másik fele pedig LEAP-1A hajtóművekkel érkezik a CFM International-től. Ez azt jelenti, hogy mindkét hajtómű-típus egyenlő arányban jelenik meg a Lufthansa Csoport Neo családjában.
A repülőgépeken található Pratt & Whitney és a CFM International által kidolgozott innovatív hajtómű-technológiák, valamint az aerodinamikus szárnyvégek (sharkletek) komoly mértékben, üléskilométerenként akár 20 százalékkal is csökkentik az üzemanyagfelhasználást. A Lufthansa A320-as családjának tagjaihoz hasonlóan az A320neo és az A321neo gépek alapfelszereltségként zajcsökkentő örvénygenerátorokkal érkeznek. Az A320neo felszállásakor a zajterhelés nagyjából 50 százalékkal kisebb a típus többi gépéhez viszonyítva.