Az UniCredit Bank jelentette be, hogy új szlogent – „A bank mindenhez, ami számít.” – vezetett be. Ezt a szlogent használják majd a csoport kommunikációja során reklámkampányokban, márkakommunikációs és marketinganyagokon valamennyi országban, ahol jelen van – összhangban a „One Bank, One UniCredit” szemlélettel.
A Leagas Delaney Italia reklámügynökséggel együtt megalkotott szlogent 12 nyelvre fordítják le.
„A bank mindenhez, ami számít.” csupán néhány szóba tömöríti az UniCredit vállalati személyiségét: olyan termékeket, szolgáltatásokat és tanácsadást kínál, amelyek jobbá teszik a mindennapi életet a magán-, a családi, a kisvállalkozói és a nagyvállalati ügyfelek számára egyaránt.
Az UniCredit sikeres páneurópai kereskedelmi bank, amely teljesen integrált Vállalati és befektetési banki divíziójával, valamint egyedülálló nyugat-, közép- és kelet-európai hálózatával áll 25 millió ügyfele rendelkezésére.
A bankcsoport kínálatában a helyi szakértelem nemzetközi hozzáféréssel párosul, ügyfeleinek globális rendelkezésre állást és támogatást nyújt – páratlan, 14 országra kiterjedő fő piacainak vezető bankjain keresztül és további 18 országban világszerte.