Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Az UniCredit új szlogenje: „A bank mindenhez, ami számít.”

2017. december 22. - EuroAstra

aaa_23.jpgAz UniCredit Bank jelentette be, hogy új szlogent – „A bank mindenhez, ami számít.” – vezetett be. Ezt a szlogent használják majd a csoport kommunikációja során reklámkampányokban, márkakommunikációs és marketinganyagokon valamennyi országban, ahol jelen van – összhangban a „One Bank, One UniCredit” szemlélettel.

A Leagas Delaney Italia reklámügynökséggel együtt megalkotott szlogent 12 nyelvre fordítják le.

„A bank mindenhez, ami számít.” csupán néhány szóba tömöríti az UniCredit vállalati személyiségét: olyan termékeket, szolgáltatásokat és tanácsadást kínál, amelyek jobbá teszik a mindennapi életet a magán-, a családi, a kisvállalkozói és a nagyvállalati ügyfelek számára egyaránt.

Az UniCredit sikeres páneurópai kereskedelmi bank, amely teljesen integrált Vállalati és befektetési banki divíziójával, valamint egyedülálló nyugat-, közép- és kelet-európai hálózatával áll 25 millió ügyfele rendelkezésére.

A bankcsoport kínálatában a helyi szakértelem nemzetközi hozzáféréssel párosul, ügyfeleinek globális rendelkezésre állást és támogatást nyújt – páratlan, 14 országra kiterjedő fő piacainak vezető bankjain keresztül és további 18 országban világszerte.

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr9813514489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása