Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Európa legnagyobb gyógyszálloda üzemeltetője figyelemreméltó márkát hívott életre: az Ensana gyógyszállodák a helyi gyógyító természeti erőforrásokat ötvözik a modern orvostudomány szakértelmével

2019. szeptember 13. - EuroAstra

image3_39.jpgEurópa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel, most az ígéretes, új Ensana márka alatt egyesült.

 

Az Ensana név, amely az “egészség” és a “gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport, amely Magyarországon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Romániában rendelkezik szállodákkal, a helyi természeti erőforrások gyógyító erejét egyesíti az orvosi szaktudással, hogy támogassa vendégeinek egészségét és jó közérzetét.

 

Mark Hennebry, az Ensana elnöke elmondta: “Európa leghatékonyabb, történelmi hagyományokkal bíró természetes erőforrásainak őrzői vagyunk és ezeket új és innovatív módon aknázzuk ki vendégeink egészségének javítása érdekében. Ez a tudás tesz minket teljesen egyedivé, ennek köszönhetően vagyunk több évtizednyi tapasztalattal rendelkező márka, amelyre az emberek rábízhatják legértékesebb kincsüket, az egészségüket.”

 

Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a következő hazai gyógyszállodák tartoznak: a budapesti Thermal Margitsziget és a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi Thermal Hévíz valamint a Thermal Aqua. Ezek az Ensana hotelek, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.

Az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre – hiszen ez a piac ma már 580 milliárd euró[1]  (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt). Ehhez kiemelkedő teljesíménnyel járult hozzá a magyarországi Spa Divízió, amelynek margitszigeti gyógyszállodái az idei évben (augusztus végéig), a tavalyi év azonos időszakához  képest 12%-os, országos szinten pedig 8%-os bevételnövekedést értek el. A csoport célja, tőkét kovácsoljon ebből a fellendülő piacból, és a természetes egészség- és közérzetjavító kezelések és élmények iránti bővülő keresletet kielégítse.

 

Mark Hennebry, az Ensana elnöke hozzátette: “Folyamatosan törekszünk a bővülésre és új lehetőségeket keresünk a márka számára. Jelentős befektetéseket valósítottunk meg meglévő gyógyszállodáinkban és az elkövetkező években számos újítást és beruházást tervezünk – inspiráló új kezeléseket, létesítményeket, és ezáltal új munkahelyeket teremtve.”

 

Az új Ensana márka bejelentését követően a magyarországi házak munkatársai megünneplik kiemelkedő teljesítményüket, valamint két fontos munkatársuk előléptetését: Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter (3 desztináció, 5 szálloda) vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki. 

 

Az Ensana több száz természetes gyógyító erőforrással – ásványi forrásvizekkel, termálvizekkel, gyógyiszappal, tőzeggel, természetben előforduló gázokkal és más erőforrásokkal büszkélkedhet. Az Ensana csoportba tartozó létesítményekben több mint 200 éve alkalmazzák ezeknek a természetes elemeknek a gyógyító tulajdonságait a szakorvosok többek közt számos különféle mozgásszervi megbetegedés, anyagcserezavar és bőrbetegség kezelésére. Ma már a kezeléseink olyan vendégeknek is segítséget nyújtanak, akik jövőbeni jó közérzetüket szeretnék javítani és megóvni, illetve akik számos különféle okból igénylik egészségük megtámogatását ideértve a rákból felépülőket, valamint a mozgásszervi, termékenységi vagy más egészségügyi problémákkal küzdőket.

Az Ensana jelentős figyelmet fordít vendégei általános egészségi állapotának és állóképességének javítására is, a jövőbeni egészségügyi problémák megelőzése érdekében. Ezt a célt segíti elő a csoport Active Life ajánlata, amely fitnesz és rejuvenáció  átfogó rendszerét kínálja vendégeinknek. Idetartozik például saját tulajdonú Bio Balance programunk, amelyet Sven Huckenbeck, a csoport Spa igazgatója fejlesztett ki, és innovatív masszázst, akupunktúrát és fizikai edzést alkalmaz többek között a testtartás javítására, a merev ízületek és az izomfeszültségek lazítására és az energiaszint növelésére. A program kizárólag az Ensana csoporton belül érhető el.

Az Ensanához tartozó ingatlanok portfoliója szándékosan széles, annak érdekében, hogy minden pénztárcához illeszkedő és a legjobb ár-érték arányú hoteleket kínálhassunk, miközben folyamatosan a legmagasabb minőségű kezeléseket nyújtjuk. A portfolióba számos gyönyörű műemléki ingatlan tartozik, köztük a híres csehországi Mariánské Lázně fürdővárosban található ötcsillagos Nové Lázně hotel, amelynek gyönyörű történelmi Római fürdője 1896 -ban létesült. E történelmi gyógyszállókat egykor olyan híres zeneszerzők, írók és költők látogatták, mint Chopin vagy Goethe, és persze számos királyi vendég vagy politikus, mint VII. Edvárd angol király, II. Vilmos porosz császár és I. Ferdinánd bolgár cár.

www.ensanahotels.com  

 

[1] https://globalwellnessinstitute.org/press-room/press-releases/new-study-reveals-wellness-tourism-now-a-639-billion-market/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr10015055432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása