Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

General Tire abroncsokkal szerelik a legújabb BMW X5-öst

2019. április 29. - EuroAstra

2_pic_grabber_at3_bmw_x5.jpgA Continental-csoporthoz tartozó General Tire szállítja első szerelésűként a gumiabroncsokat a legújabb BMW X5-öshöz. A bajor SUV a Grabber AT3 275/45 R20 110V XL méretű abroncsaival gurulhat le a szerelősorokról.

A BMW X5 az off-road SUV-ok éllovasának számít, ha luxus és a teljesítmény kombinációjáról van szó. Éppen ezért az elvárások az abroncsokkal szemben is magasak. A Grabber AT3 a General Tire három innovatív technológiáját alkalmazza. Ez masszív teljesítményt tesz lehetővé aszfalton és terepen egyaránt, valamint nagyobb futásteljesítményt, alacsonyabb gördülési zajt és maximális tapadást biztosít a változó útviszonyok között.

„Az a tény, hogy Európa egyik vezető négykerék-meghajtású járműgyártója is a General Tire márkát választja, fontos elismerés a minőségünkkel kapcsolatban” – jegyezte meg Matthias Bartz, a General Tire EMEA Régió üzletfejlesztési menedzsere. Hozzátette: a BMW továbbra is magasra helyezi a lécet az abroncsokkal kapcsolatos elvárások terén, mind az eredeti alkatrész (OE) és az utángyártott (AM) szektorban. A General Tire abroncsok 240/óra maximális sebességre vannak hitelesítve és négyévszakos abroncsként a Grabber AT3 az M+S hópehelyjelzést is magán viseli, ezért a hóval borított utakon is biztonságosan kezelhető.

A Grabber AT3 hármas technológiát alkalmaz. A „TracGen” technológia egy „nyitott abroncs vállat” jelent, illetve olyan barázda kialakítást, amely növeli a tapadást. A „DuraGen” pedig egy olyan alkotóelem a keverékben, amely ellenállóbb a szakadással szemben és jobb kapcsolatot biztosít a lazább útfelszínekkel. A nagyszámú futófelületi éleknek köszönhetően a Grabber AT3 futófelülete minden irányban jobb tapadást nyújt. Ezeknek a kialakítási megoldásoknak köszönhetően a profil öntisztító képessége is kimagasló.

Végül pedig a „ComfortBalance” sikeresen harmonizálja a szilárd útburkolaton és a terepen történő haladás egymással ellentétes menettulajdonságait. Az alacsony merevségű futófelület kiegyensúlyozott blokk geometriája és a futófelület közepén lévő blokkok speciálisan módosított elrendezése pedig jelentős mértékben csökkenti az abroncs rezgését.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr7314786846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása