Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

A WIZZ AIR CSATLAKOZOTT A RENDBONTÓ UTASOK ELLENI EURÓPAI KAMPÁNYHOZ

2019. április 14. - EuroAstra

unrully-passengers-cover-image.pngA Wizz Air, Európa egyik l légitársasága csatlakozott az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA) „Not on my Flight” kampányához, amelynek célja, hogy visszaszorítsa a rendbontó és erőszakos viselkedését az európai légi járatokon, és ezzel megóvja az utasok jogát a nyugodt és biztonságos repüléshez.

Az Európai Unióban egyre több repülőjáratot zavar meg az utasok rendbontó viselkedése, amelyhez az esetek 70 százalékban szóbeli vagy fizikai agresszió is társul. Bár a légitársaság szigorú szabályainak és jól kiképzett személyzetének köszönhetően a Wizz Air járatain nem változott érdemben a rendbontások száma az elmúlt években, az európai légiközlekedés egészét tekintve 34 százalékkal több ilyen esetet regisztráltak 2018-ban, mint egy évvel korábban.

A teljes utasszámhoz viszonyítva a rendbontók aránya elenyésző, azonban a repülés zavartalanságára és az utastársak nyugalmára gyakorolt hatásuk így is jelentős.  A túlzásba vitt alkoholfogyasztás, a mosdóban történő dohányzás, az utaskísérők vagy a többi utas ellen irányuló szóbeli vagy tettleges erőszak, illetve a személyzet utasításainak figyelmen kívül hagyása elvonhatja az utaskísérők figyelmét szokásos feladataiktól, így szükségtelen fennakadáshoz és jelentős késésekhez is vezethet.

Európa egyik vezető diszkont légitársaságaként a Wizz Air számára továbbra is a biztonság a legfontosabb. Ennek egyik bizonyítéka, hogy a vállalat a világ egyik legfiatalabb és legmodernebb légiflottáját üzemelteti, a 112 Airbus A320, A321 illetve A321neo repülőgép átlagéletkora mindössze 4,5 év. Alapelv továbbá, hogy a légitársaság zéró toleranciával kezeli utasai és a több mint 4500 munkatársa ellen irányuló esetleges erőszakot. Professzionális, naprakész kiképzésének és a rendszeres ismétlő tréningeknek köszönhetően a Wizz Air elkötelezett személyzete hatékonyan kezeli a rendbontó utasokat. A szükséges esetekben légitársaságunk a helyi hatóságokkal is szorosan együttműködik ezen a területen.

Radó András, a Wizz Air vállalati kommunikációs menedzsere elmondta: „Utasainknak és a személyzetnek is joga van a biztonságos, szóbeli és fizikai erőszaktól mentes repüléshez. Szeretnénk, ha az utazás mindenkinek élvezetes időtöltést jelentene, melynek során az utasok és az utaskísérők kölcsönös tisztelettel viselkednek egymással. 2018-ban 34 millióan választották a Wizz Air alacsony viteldíjait, és hálózatunk idén is folyamatosan bővül, ezért sem engedhetjük meg, hogy egy rendbontó kisebbség tönkretegye a békés többség utazási élményét. Emiatt döntöttünk úgy, hogy csatlakozunk az EASA kezdeményezéséhez, és utasainkat is arra biztatjuk, hogy támogassák a közösségi oldalakon a kampányt a #notonmyflight hashtaggel.”

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr5214752615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása