Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

A törvény

2019. április 14. - EuroAstra

szavazogep_top_story_lead.jpgTörvény meghozatalára az úgynevezett törvényhozó hatalom, nálunk az Országgyűlés jogosult. A törvényt mindenki köteles betartani, még a külföldiek is, ha hazánk területére lépnek. Törvénytisztelő ember vagyok, ezért voltam egész életemben szabadlábon.

   A rendszerváltás előtt az Országgyűlés évente négy alkalommal ülésezett. Volt jó pár ezer törvényünk, mindegyiket betartottam, még azokat is, amelyekről nem is tudtam. Az ember feje nem káptalan. A törvények szerint éltem. Elvettem egy csinos és eszes lányt, aki a mai napig a feleségem. Dolgoztam a pártálam gyárában, intézeteiben, szántottam-vetettem a termelőszövetkezetben, körmöltem a hivatalokban. Gyermekeim állami iskolába jártak, vasárnaponként kirándultunk. Elhittem, hogy ütött a kapitalizmus végórája. Elhittem, hogy a béketábor legyőzhetetlen.

   Majd jött a rendszerváltás. Az Országgyűlés évente százhúsz alkalommal ülésezik. Van jó pár ezer törvényünk, mindegyiket betartom, még azokat is, amelyekről nem is tudok. Az ember feje nem káptalan. A törvények szerint élek. Nem estem kapuzárási pánikba, feleségemet imádom. Dolgozom a tőkés vállalkozó gyárában, intézeteiben, szántok-vetek a földbirtokosnál, körmölök a hivatalokban. Unokáim egyházi iskolába járnak, vasárnaponként templomba megyünk. Elhiszem, hogy ütött a szocializmus végórája. Részt veszek a békemenetben.

   Ha még egy rendszerváltás lesz, a gépesített Országgyűlés (szavazógép) évente ki tudja hány alkalommal ülésezik. Lesz jó pár ezer törvényünk, Ükunokám mindegyiket betartja, még azokat is, amelyekről nem is tud. Az ő feje sem káptalan. A törvények szerint él majd. Elvesz feleségül egy csinos és eszes robotlányt. Dolgozik a humán munkaerő nélküli automatizált gyárban önjáró gépekkel, vagy munkát vállal a Holdon, szánt-vet a hűbérúrnál, körmöl a hivatalokban. Az iskola tekintetében járja a maga útját, a vasárnapok akkor már hétköznapok lesznek. Reméli, hogy nem jön el az emberiség végórája. Szeretne már végül egy kis békességet.

 

 

 

Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr9614762344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása