Tovább erősítette vezető pozícióját az EY 2018-ban a nemzetközi adatelemző és tudásközpont, az ALM Intelligence üzleti tanácsadókra vonatkozó rangsorában.
A vállalati funkciók központosításának optimalizálásában az EY Global Business Services (Üzleti Szolgáltató Központok, GBS) szolgáltatása piacvezető az ALM felmérése szerint. A nemzetközi adatelemző és tudásközpont megbízható elemzést és előrejelzést nyújt tanácsadási szolgáltatásokról világszerte. A vállalat naprakész és megalapozott információk, illetve működési referenciaértékek szerint méri a cégek teljesítményét. A rangsorban hangsúlyozzák, hogy az EY széleskörű szolgáltatási palettájával sikeresen járul hozzá a társaságok működését meghatározó digitális fejlesztések megvalósításához.
A riport osztályelsőnek titulálta az EY GBS Digital Command Center szolgáltatását is. Az applikáció központosított megközelítést biztosít a vállalatok számára az üzlettámogató tevékenységek folyamatos fejlesztésében, mint például a pénzügy, a HR vagy az IT. A felhőalapú rendszer képes felismerni egy-egy folyamat gyengepontját, ezáltal hozzájárul a különböző feladatok eredményességének növeléséhez és az esetleges hibák előfordulásának csökkentéséhez. Alkalmas továbbá az oktatási anyagok frissítésére, a robotizált folyamatautomatizálási (RPA) eszközök ellenőrzésére, valamint a céges KPI elemzés és- jelentés elkészítésére is.
"Az EY GBS üzletága egy vállalat életciklusának bármely szakaszában folyamatos támogatást nyújt. A tanácsadó cég vezető szerepet tölt be abban a tekintetben, hogy széles körű, tapasztalaton alapuló tudással tud jelentős pozitív hatást gyakorolni ügyfelei működésére” – mondta Liz DeVito, az ALM Intelligence igazgatója.
Az EY nemzetközi hálózatán keresztül az egyes országok szakértői szorosan együttműködnek a legújabb trendek elemzésében, az új modellek és digitális eszközök kifejlesztésében, illetve azok lokalizálásában. A magyar ügyfelek így a hazai tanácsadókon keresztül közvetlenül férhetnek hozzá a szervezet globális tudásbázisához.
„A feltörekvő technológiák bevezetése – beleértve az automatizálást, virtuális valóságot, a robotikát, valamint a fejlett adatelemző rendszereket – azt eredményezi, hogy növekszik a szolgáltató központok hatékonysága és hatóköre. Mindez azt jelenti, hogy a költségek csökkentése és a folyamat alapú tevékenységek összevonása mellett a GBS-ek vezető szerepet tölthetnek be egy szervezet egészére kiterjedő digitális átalakításban” – hangsúlyozta Komáromi Réka, az EY szakértője.