Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Ezeket a kisháztartási gépeket keresték tavaly a magyarok

2019. február 03. - EuroAstra

shm_4220.jpgA Sencor tapasztalatai szerint a tavalyi évben elsősorban a reggeli készítéséhez kötődő készülékeket, például vízforralókat, kenyérpirítókat és szendvics sütőket keresték leginkább idehaza a magyarok. „A robotgépek terén az STM 635X sorozat is kifejezetten népszerű volt a vásárlók körében, ami jól tükrözi, hogy egyre nagyobb az igény a sokoldalú konyhai gépekre” – emelte ki Lucza András, a Sencor termékmenedzsere.

 

A konyhai és a kisháztartási gépek terén elmondható, hogy a magyarok azokat a készülékeket részesítik előnyben, amelyekhez sok kiegészítő, illetve tartozék áll rendelkezésre. Emellett a vásárlók inkább a tartós, strapabíró készülékeket kedvelik és kifejezetten hosszabb távra vásárolnak háztartási gépeket. A készülékek dizájnja is egyre fontosabb szempont, évről-évre többen döntenek a hagyományostól eltérő, pasztell színű gépek mellett.

 

A padlóápolási termékek terén az SVC 9000BK 4Á-s porszívó iránt mutatkozott a legnagyobb érdeklődés. Ugyanakkor egyre többen keresik az álló porszívókat is, mert ezekkel egyszerűen, gyorsan és könnyedén lehet feltakarítani a háztartásokban keletkező koszt és szennyeződéseket. Ezek közül is leginkább a kivehető morzsaporszívókat preferálják a vásárlók.

 

Szintén fontos trendként emelhető ki a tavalyi évre vonatkozóan, hogy az egészséges táplálkozáshoz szükséges készülékek iránti kereslet egész évre jellemző volt. „A zöldség- és gyümölcslékészítéshez használható gépek már a mindennapok részévé váltak, mert sokan térnek át az egészséges és sportos életmódra” - hangsúlyozta a Sencor termékmenedzsere.

 

Tavasszal és nyáron kimagasló érdeklődés mutatkozott a smoothie makerek és gyümölcscentrifugák iránt, de karácsonykor is sokan keresték ezeket a készülékeket. Mindamellett decemberben egyértelmű slágertermék volt a robotporszívó és a hot-dog készítő gép, amelyek értékesítése a 2017-es évhez képest látványosan megnőtt. 

 

Összességében a Sencor márka a piaci bővülésnél nagyobb mértékben tudott nőni, melynek eredménye két számjegyű %-os növekedés volt. „Tapasztalataink szerint egyre több vásárló veszi észre, hogy a Sencor termékek ár&érték arányban az egyik legjobb alternatívát képviselik. A márka több éve tudatosan fejleszti termékeit kiemelt figyelmet fordítva a BPA-mentes konyhai gépekre” – tette hozzá Lucza András. Hozzátette: a Sencor egyes készülékeire már hatéves garanciát vállal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr6114602456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása