Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Regényt írok

2018. május 15. - EuroAstra

2-08-kep02-nagy.jpgAnnyi mindenki ír regényt manapság, elhatároztam, hogy én is megpróbálom. Szupermodern regényt írok. Nem vagyon nagyigényű, olyan kiadó keresek, amely először csupán 75.000 példányban adja majd ki, aztán meglátjuk. Egy mintaoldalt készítettem, hátha ráharap a szakma.

 

A partiarc és a plázacica egy bulin ismerkedtek meg. A krapek kajakos volt, de úgy öltözött, mint egy hipszter, vastagkeretes szemüveg, nagymama pulóver, szűk farmer, márkás tornacipő. Szóval karizmatikus figurának látszott. Próbált nyomulni, de úgy látszik nem jött be a csajnak, aki többre vágyott. Kezdetnek playmate, címlaplány (+18), aztán majd meglátjuk. Nemrég részt vett egy reality showban, bár kiesett a második fordulóban, azért ez nem semmi. Elkezdtek beszélgetni.

-  Hi, mizujs?

-  Közöd?

-  Ne kapd fel a vizet. Mi vagy te, celebanyuka, milf, strapamaca, hogy így fennhordod a szuszogód? Meghívlak egy páleszra.

-  Inkább egy kapucsínót szlopálnék.

-  Oké. Mi van a piskótádban? Feltöltőkártyás?

-  Anyád. Ez egy brand new okostelefon. Csak károgsz itt nekem. Közös prodzsektet akarsz? Nálam ez így nem megy.

-  Ne akadj ki, bocsika. Azt hittem, bevállalós vagy.

-  De nem veled. Úgy nyomulsz, mint egy cunami. Mákos vagy? Mert attól kiakadok.

-  Dehogy vagyok. Sportolsz?

-  Találd ki.

-  Rafting? Pointball? Curling?

-  Tenisz.

-  Király! A teniszt én is nyomom. A salakot, vagy a füvet szereted?

-  Nem tudom. Salakot még nem szívtam. Na ne károgj, csak kamu volt.

-  Jó, de halkabban beszélj, nem akarok flashmobot.

-  Bocsika, már itt sem vagyok.

*

Itt a mintaoldal. Ha felkeltettem valamelyik kiadót érdeklődését, várom a jelentkezést. Rajta vagyok a Facebook-on.

Láng Róbert.

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr6413938258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása