Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben

2018. február 17. - EuroAstra

upc_hu_penzugyi_eredmenyek_2017_q4_infografika.jpgIparági összehasonlításban is kiemelkedő, közel 10%-os árbevétel-növekedést ért el a UPC Magyarország 2017-ben. A kiváló üzleti eredmény az ügyfelek igényeit magas szinten kielégítő, egyre jobban teljesítő vezetékes- és mobilszolgáltatásoknak és a márka újrapozícionálásának is köszönhető. A nagy értékű beruházások és a folyamatos hálózatfejlesztés eredményeként a UPC szupergyors hálózata országszerte már 1,8 millió háztartásban érhető el.

 

A 2017-es esztendő legfontosabb üzleti eredményei:[1]

 

  • Az előfizetések száma meghaladta a 2 millió 64 ezret.
  • A lakossági és üzleti ügyfelek száma 2017 végén már 850 ezer felett járt, ami több mint 27 ezres növekedés a 2016-os záróadathoz képest.
  • Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma közel 40 ezerrel növekedett, és így meghaladta a 664 ezret.
  • A digitális és analóg televízió előfizetések száma is 683 ezerre bővült, ami közel 20 ezerrel több, mint az előző év azonos időszakában.
  • A mobil előfizetések száma december végén meghaladta a 88 ezret.
  • A UPC tavaly összesen 17,6 milliárd forintot költött beruházásokra, és számos új településre juttatta el korszerű szolgáltatásait.
  • 2017 az új, HAPPY HOME ajánlatok bevezetése és az ügyfelek számára rendkívül kedvező internetes sebességnövelések miatt is emlékezetes év volt a UPC Magyarországnál.

 

Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója:

 

„A UPC Magyarország összes munkatársával együtt nagyon büszke vagyok 2017-es üzleti eredményeinkre. Új HAPPY HOME ajánlataink bevezetésével még jobban meg tudunk felelni előfizetőink elvárásainak. A Connect Box és a Horizon Box pozitív fogadtatása arra ösztönöz minket, hogy a lehető legtöbb otthonba juttassuk el modern megoldásainkat. Innovációra, hálózatépítésre és márkamegújításra fordított befektetéseink kiváló alapot teremtenek fejlődésünkhöz az elkövetkező években.”

 

[1] A felsorolt eredmények tartalmazzák az olyan, nem organikus szervezeti változások hatásait is, mint a felvásárlások. Ezzel kapcsolatban további információkat talál a Liberty Global hivatalos közleményeiben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr1813672344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása