Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Automatikus utasfelvétel a stresszmentes induláshoz

2018. január 30. - EuroAstra

20180126_pm_automatischer_check-in_fur_den_entspannten_reisestart.jpgA Lufthansa utasai 23 órával indulás előtt automatikusan megkapják okostelefonjukra beszállókártyájukat – anélkül, hogy bármit kellene tenniük az utasfelvételhez

 

A Lufthansa utasai a jövőben stresszmentesebben indulhatnak útnak. Mától automatikusan zajlik az utasfelvétel minden Németországon belüli illetve európai úti célú járatra. Az indulás előtt legfeljebb 24 órával foglalt járatok esetében az utasok automatikusan megkapják a beszállókártyát 23 órával indulás előtt – manuális utasfelvétel nélkül. Ez időt takarít meg, és egyszerűsíti az utazási előkészületeket. Az új szolgáltatás igénybevételéhez a Lufthansa utasainak mindössze személyes adataikat kell megadniuk Miles & More fiókjukban vagy Lufthansa iD profiljukon.

 

Máshova szeretne ülni, vagy törölné az utasfelvételt? Szívesen aktiválná elektronikus poggyászcímkéjét otthonról, vagy elektronikus újságokat töltene le? A már megszokott szolgáltatások az automatikus utasfelvétellel együtt is elérhetők. A szolgáltatás a schengeni övezeten belüli járatokra, valamint a Lufthansa Express Rail and Bus vonataira és autóbuszaira is érvényes. A schengeni övezet határait átlépő járatoknál az automatikus utasfelvétel nem vehető igénybe. Ebben az esetben az utasoknak manuálisan kell intézniük a folyamatot. Ha valaki nem kíván élni a szolgáltatással, bármikor inaktiválhatja a lehetőséget utasprofiljában. Azok, akik nem rendelkeznek Lufthansa azonosítóval vagy Miles & More profillal, a foglalás megerősítésekor kapott hivatkozáson keresztül regisztrálhatnak az automatikus utasfelvételre. A szolgáltatás ebben az esetben csak az adott járatra lesz érvényes.

 

Az International Air Transport Association (IATA) tavaly „Fast Travel Platinum Award” díjjal jutalmazta a Lufthansa önkiszolgáló megoldásait. Az IATA ezt a díjat azoknak a légitársaságoknak ítéli oda, amelyek legalább 80%-os arányban biztosítják utasaiknak az önkiszolgálás lehetőségét az utasfelvétel, a beszállás és a poggyászkiadás területén.

 

A Lufthansa iD:

 A gyors és egyszerű regisztrációs folyamatot követően az utasok laptopról, táblagépről vagy okostelefonról, e-mail címükkel jelentkezhetnek be a rendszerbe. Ezután elmenthetik személyes adataikat, szokásaikat és preferenciáikat (pl. ülés, ellátás, preferált repülőtér) a profiljukba. A mentett adatokat később bármikor megváltoztathatják. Ez felgyorsítja a foglalási folyamatot, mivel a későbbiekben a rendszer automatikusan felhasználja a tárolt információkat (pl. név, elérhetőség, fizetési adatok) a járatfoglalási űrlap kitöltéséhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr2713613725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása