Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Európai startupból globális játékos

2017. november 28. - EuroAstra

flix.JPGA FlixBus az Amerikai Egyesült Államokban terjeszkedne. Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést tervezi. 26 európai ország után a FlixBus az USA-ban is alkalmazni szeretné különleges üzleti modelljét. Mindeközben a zöld hálózat Magyarországon és Európa-szerte is tovább nő.

 

A FlixBus európai startupként szeretné célba venni a Szilícium-völgyet.

André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: „Az Amerikai Egyesült Államok mobilitási piaca változóban van és komoly lehetőségeket rejt – a közösségi közlekedés és a fenntartható utazás egyre fontosabbá válik. A FlixBus szeretne az átalakuló piac része lenni, hogy az amerikai utasoknak is kedvező árú, környezetbarát közlekedési alternatívát nyújthasson.”

 

Európában a FlixBus már évek óta okos mobilitási lehetőséget biztosít egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően. Ennek lényege a helyi kis-és középvállalkozásokkal való együttműködés, ami a lokális gazdaságokat is támogatja. A cég berlini, müncheni, párizsi, zágrábi, milánói, amszterdami, stockholmi, aarhusi, prágai és budapesti irodája mellett most Los Angelesben is megkezdi a tevékenységét. Egy kisebb csapat már a városban van, tagjai az egyesült államokbeli központ kialakításáért felelnek.

 

Magyarországon és Európában is folyamatos a fejlődés: további járatsűrítés 2018-ban. A FlixBus 2017 szeptemberében Budapesten is irodát nyitott, a helyi csapat feladata a regionális üzletfejlesztés elősegítése. 2018-ban a vállalat tovább sűríti a járatokat a fővárosból a legnépszerűbb célállomások irányába, például Bécsbe, illetve tervben van további kelet-európai piacok bevonása is a hálózatba.

„Okos és zöld mobilitási lehetőséget szeretnénk biztosítani mindenkinek. 2018-ban számos csatlakozás megnövelt járatszámmal fog üzemelni, új turisztikai desztinációkat, vidéki térségeket is integrálunk a hálózatunkba. Csak egy jól működő európai szolgáltatással a hátunk mögött lehetünk sikeresek az USA-ban.” – tette hozzá André Schwämmlein.

 

A FlixBus egy európai mobilitási szolgáltató, amely 2013 óta kínál alternatív, kényelmes, megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget. Az intelligens hálózatfejlesztésnek és legkorszerűbb technológiai háttérnek köszönhetően a FlixBus Európa legkiterjedtebb távolsági buszhálózatát alakította ki napi 200.000 járattal, amelyek 1.200 célállomást és 26 országot kötnek össze.

A Németországban alapított startup helyi kis- és középvállalkozásokkal együttműködve ötvözi a minőséget és a tapasztalatot. A berlini, müncheni, párizsi, zágrábi, milánói és koppenhágai irodákban dolgozó FlixBus csapat a következőkért felel: hálózatfejlesztés, ügyfélszolgálat, minőségellenőrzés, marketing, sales, jegyárusítás, árazás, üzletfejlesztés és technológiai fejlesztés. Regionális buszpartnereik - amelyek sokszor családi vállalkozások több generációnyi sikerrel hátuk mögött - felelősek a mindennapi járatok és a FlixBus járművek üzemeltetéséért, a legmagasabb kényelmi és biztonsági követelményeknek megfelelően. Így tehát az innováció, a vállalkozási szellem és az erős, nemzetközi mobilitási márka egységet alkot a hagyományos kkv-szektor tapasztalatával. A FlixBus nemzetközileg is egyedülálló üzleti modellt használva szállít több millió utast Európa-szerte és kínál több ezer munkahelyet az iparágban.

 

www.FlixBus.hu

 

Lantai József

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr5313391755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása