Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

A BKV válasza: a hirdetések sok embert kiakasztanak

2019. augusztus 06. - EuroAstra

 

1_18.jpgA konzervativ sajtóban, az online médiában sokan kiakadtak a BKV járművek és megállók újabban megjelenő, nem éppen konzervatív értékrendet képviselő hirdetése miatt. Olyannyira, hogy a BKV ezért kénytelen volt közleményben reagálni, amit változtatás nélkül az alábbiakban közlünk:

Az online médiában bírált, metróban elhelyezett hirdetésekkel kapcsolatban tájékoztatjuk a közvéleményt, hogy Társaságunk felületeinek reklámcélú hasznosítását – az ahhoz kapcsolódó valamennyi feladat teljes körű ellátásával – külső, szerződött partnerek végzik. A felületek hasznosítása ugyanis nem tartozik közvetlenül a BKV Zrt. profiljába.

cocacola_peticio.jpg

Jelenleg két céggel állunk bérleti szerződéses jogviszonyban. A metrókocsik belső felületeinek kivételével a BKV Zrt. hirdetésre alkalmas felületeit 1999 óta a Peron Reklám Kft. hasznosítja, mely társaság hatályos bérleti szerződése alapján jogosult felületeink reklámcélú hasznosítására akár albérletbe adás útján is. Ennek értelmében Társaságunk hirdetésre alkalmas felületein a különböző megrendelői igényeknek megfelelően a kampányokat a Peron Reklám Kft. és szerződött albérlői (jármű külső felületekre vonatkozóan a Publimont Kft., belső felületekre a JCDecaux Hungary Zrt.) koordinálják és bonyolítják. A hirdetőkkel, illetve a reklámanyagokat kihelyezőkkel is ők állnak közvetlen kapcsolatban.

A Társaságunk tulajdonában/kezelésében lévő reklámfelületek hasznosítására jelenleg van folyamatban egy közbeszerzési eljárás. Ennek során a BKV Zrt. és a BKK Zrt. közös ajánlatkérőként reklámozási tevékenységgel kapcsolatos komplex reklámértékesítési, szervezési szolgáltatást kíván beszerezni, aminek része a reklámhelyek kialakítása, reklámfelületek létrehozása, a kapcsolódó reklámértékesítési tevékenység végzése, monitoring rendszer kiépítése. Cél, hogy az újonnan kialakuló szerződéses állomány egyszerűbb, egyben a jelenleginél pontosabban szabályozott legyen. Az új reklámtender lezárása heteken belül várható. 

Szerkesztőségünk felfogása szerint: A közlemény túl diplomatikus, a közfelháborodásra okot adó tartalmakat a reklám szerződéseknek eleve ki kellene zárnia.

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr2014994150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása