Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Szolgáltatunk és védünk

2019. február 11. - EuroAstra

aa_120.jpg-  Kedves hallgatóink, a szolgáltatásokkal kapcsolatos betelefonálós műsorunkat elkezdjük. Mellettem doktor Bumfordi úr, a téma kiváló szakértője, várjuk hívásaikat.

-  Halló! Én vagyok a vonalban? Arról lenne szó, hogy két évvel ezelőtt megvettem egy Kepler-féle ikonosztátot háromszázezer forintért. Tetszik tudni, számítógép, televízió, univerzális háztartási robotgép és szobakerékpár egy készülékben. Házhoz szállítással kértem. Tíz havi részlet, nulla százalék téháem, de nem tudom, mi az. Már mind a tíz havi részletet lehívták a bankszámlámról. Amikor a csomag megérkezett, kibontottam, bekapcsoltam. Azóta se kép, se hang, nem működik.

-  Válaszom egyszerű. Hívja fel a céget telefonon és kérjen cserét.

-  Négy telefonszámot adtak meg. Az egyiket hiába csöngetem, nem veszik fel. A másik éjjel-nappal foglaltat jelez. A harmadik süket. A negyediknél egy hang bemondja, hogy a készülék jelenleg nem kapcsolható.

-  Keresse fel őket személyesen. Adja elő a panaszát az ügyfélszolgálatnál, ragaszkodjon jegyzőkönyv felvételéhez. Kérjen cserét, vagy a bankszámláról levont összegek visszafizetését.

-  Pontosan így jártam el. Erre az ügyintéző intett két biztonsági őrnek, akik megfogtak a télikabátom gallérjánál és kitettek az ajtón. Nem dobtak ki, csak kitettek.

-  Értem. Ne essen kétségbe. Ilyenkor a döntőbizottsághoz kell fordulni. Így lehetősége nyílik a bírósági eljárás megelőzésére és ezáltal a per elkerülésére. A döntőbizottság független testület, nem részrehajló, bízhat bennük.

-  Fordultam. Az első tárgyaláson nem jelent meg a cég képviselője. A másodikon és a harmadikon sem.

-  Sajnos nem marad más hátra, az illetéses bíróságnál kell feljelentést tenni.

-  Tettem. Az első tárgyaláson nem jelent meg a cég képviselője. A másodikon és a harmadikon sem.

-  Ilyenkor elő lehet vezettetni a rendőrséggel a cég ügyvezetőjét. Jogállamban élünk. A beidézett köteles a tárgyaláson megjelenni.

-  De a bíróságon azt mondták, hogy az illetékes rendőrkapitányság jelenleg 5 emberölés kísérlete, 10 hivatali visszaélés, 15 garázdaság, 20 betöréses lopás, 25 rongálás és 30 sikkasztás ügyben folytat egyidejűleg nyomozást. Nem érnek rá ilyesmivel foglalkozni.

-  Értem. Akkor keressen egy szakembert és javíttassa meg a Kepler-féle ikonosztátot, a számlát pedig nyújtsa be a hibás árut szállító cégnek.

-  Ez nem megy. Aki ért hozzá, az nem ad számlát.

-  Akkor próbálja meg saját maga kijavítani. Kérem, ne tegye le a kagylót! Halló! Halló!Hogy milyen türelmetlenek ezek a betelefonálók.........

 Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr2814618602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása