Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Németország, a kultúra országa interaktív zenekarturnéra indul Délkelet-Európában

2018. november 13. - EuroAstra

the_sound_of_german_culture_dzt_janos_bakula.jpgFoto: Bakula János

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) egy interaktív „live”-roadshow-val népszerűsíti Németországot mint kulturális úticélt november 6. és 24. között négy délkelet-európai nagyvárosban. Prágában, Budapesten, Belgrádban és Bécsben a DZT külképviseletei nyilvános helyeken nagy érdeklődést keltő eseményeket szerveznek, amelyek a kultúrára nyitott közönség számára különleges módon mutatják be Németországot, a kultúra országát.

A promóciós részben imázsvideók futnak egy LED-falon. Különleges élményként a közönségnek lehetősége nyílik arra, hogy a híres lipcsei Gewandhausorchester zenekart „személyesen vezényelje”. A nagy LED-falon egy három perces zenekari video kerül bemutatásra Gustav Mahler D-dúr szimfóniájának részleteivel, amelyet a mester Lipcsében komponált. A „karmester” egy interaktív területen mozog karmesteri pulpitussal, a virtuális zenekar pedig egy rugalmas médium segítségével reagál a karmester mozgásaira, gyorsítja vagy lassítja előadását. Az önjelölt karmesterek később videóként megkapják nagy fellépésüket egy személyre szabott érkezési oldalon keresztül. A roadshow állomásait előzetesen a közösségi média csatornákon, a rádióadókon és a véleményvezéreken keresztül népszerűsítik az adott piacokon.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott: „A délkelet-európai piacok már most is a legnagyobb növekedési rátával rendelkező küldőpiacok a németországi beutazás számára. Hosszú távú előrejelzéseink további erős növekedési potenciált jeleznek, Ausztria például a 2017-es négy millió vendégéjszakáról hat millióra fejlődhet 2030-ig. Ezen küldőpiacok utazói számára a kulturális utazások és a városlátogatások a legfontosabbak. Cross-média roadshow-kampányunkkal élményközpontú és érzelmekkel teli módon szólítjuk meg ezt a dinamikusan növekvő célcsoportot és nyerjük meg a kulturális úticél Németország számára.” 

Az interaktív zenekarturné Budapesten 2018. november 12–13-án látható naponta 14 és 20 óra között. A rendezvény helyszíne a Zsinagóga előtti Herzl Tivadar tér, amely a városközpont közvetlen közelében, egy történelmi lakóövezet szívében, számos kávézó és étterem szomszédságában fekszik. A DZT az akciót „Úticél Németország” facebook-oldalán, illetve partnerei csatornáin, az OTC „utazom.com”-on és a véleményvezérek segítségével is népszerűsíti. 

Az idei évben január és augusztus között összesen 534 368 magyar vendégéjszakát jelentettek, amely 4,3 százalékos növekedésnek felel meg az előző év ugyanezen időszakához képest. A magyar utazók németországi utazásainak 33 százaléka üdülés, 28 százaléka üzleti utazás és 39 százaléka rokoni és baráti látogatás, illetve más privát utazás. A németországi üdülések terén 2017-ben 55 százalék a városlátogatásokra és rendezvényturizmusra, 9 százalék a körutazásokra és 18 százalék az üdülőövezetekre esett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr9914368239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása