Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

Színmű három felvonásban

2018. november 12. - EuroAstra

images_117.jpg

I.

-  Főnök, a Mameluk van itt.

-  Jöjjön be! Azért kérettem ide, mert szeretném megbeszélni ezt a Kamburnyák-ügyet.

-  Állok rendelkezésére főnök, de miről is van szó?

-  Nem szimpatikus nekem ez a Kamburnyák. Mintha gúnyolódni akarna, hogy új ember vagyok itt, csak egy hete kaptam meg a hivatalvezetői kinevezésemet.

-  Nem hiszem főnök. Zénó egyik legmegbízhatóbb munkatársunk. Több mint húsz éve dolgozik a hatóságunknál. Kizárt dolog, hogy gúnyolódna.

-  Mindegy, akkor sem akarom látni a képét. Mondjon fel neki valamilyen ürüggyel. Amikor kineveztek megmondtam, hogy szabad kezet akarok kapni munkatársaim megválogatásában.

-  Értem főnök, rendben lesz.

 

II.

Kamburnyák Zénó részére

Helyben

Tisztelt Kamburnyák Úr!

Hivatalunk átszervezése és a már meghirdetett munkaügyi intézkedések miatt 2018. november 20.-tól nem tartunk igényt a munkájára. Ön hivatalunkban 20 éven, 9 hónapon és 4 napon át dogozott. Ezen idő alatt szorgalmával és szaktudásával nemcsak a hivatalvezetés, hanem kollégáinak szeretetét és megbecsülését vívta ki. Szó sincs arról, hogy bármiben elégedetlenek lettünk volna tevékenységével, vagy valamilyen hibát követett volna el. De a megváltozott körülmények rendkívüli intézkedéseket követelnek meg hivatalunktól.

Elősegítve a versenyszférában való elhelyezkedését, a felmondási idő alatt munkájára nem tartunk igényt. Az adminisztrációs teendőket, átadás-átvételi jegyzőkönyvet, anyagi ügyeket f. hó 30.-ig rendezzük.

Kérem a fentiek szíves tudomásul vételét. Mameluk Kázmér esetmenedzser.

 

III.

-  Főnök, a Mameluk megint itt van.

-  Jöjjön be! Jó híreket hozott?

-  Jelentem főnök, elrendeztem a Kamburnyák-ügyet. Holnaptól már nem jön be, mert felmondási idejére felmentettük a munkavégzés alól.

-  Rendben, köszönöm. Tulajdonképpen mi is volt Kamburnyák munaköre?

 

Láng Róbert

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr4614366285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása