Közérdeklődésre számot tartó témák Internetes magazinja

EuroAstra Internet Magazin

A hivatásos sport értelme:Több reklám, több eladás - ezúttal a Nike és a futball világbajnokság esetében -- Felkerült a második csillag a franciák mezére

2018. július 19. - EuroAstra

nike.jpgA háttérből ugyan, de a Nike nagyban hozzájárult az idei futball világbajnokság alakulásához. Igencsak hangsúlyosra sikeredett a Nike jelenléte a 2018-as labdarúgó világbajnokságon. Nem csak azért, mert most először volt példa arra, hogy két Nike által szponzorált csapat vett részt a döntőben, de a brand sportolói több különdíjat is hazavihettek a hétvégén.

 

„Három csapatunk volt a legjobb négy között, majd kettő döntőbe is jutott. Több mint 20 éve vagyunk jelen a futball világában, éppen itt volt az ideje egy Nike döntőnek.” – mondta Elliott Hill, a Nike fogyasztói és piaci szegmensekért felelős elnöke. Az idei világbajnokság 32 csapatából 10 viselt Nike felszerelést Oroszországban. Franciaország pedig fényes győzelmet aratva egy újabb, második csillagot szerzett a mezére. „A mezeken kívül természetesen a játékosainkkal is nagy sikerünk volt. A pályán eltöltött percek több mint 65%-a Nike cipőt viselő sportolókhoz köthető” – tette hozzá Hill.

 

Az egyik ilyen játékos, Kylian Mbappe, akit a torna legjobb fiatal játékosának választottak és 19 évesen berobbant a legnagyobb sztárok közé – döntőben szerzett gólja jól tükrözte a pályán nyújtott teljesítményét is. A világbajnokság legjobb játékosának járó aranylabdát pedig a horvátok csapatkapitánya, Luka Modric kapta. A világbajnokság egyik legnagyobb sztárja pedig az angol Harry Kane lett, aki hat góljával elnyerte az aranycipőt, amit a torna legjobb góllövőjének ítélnek. Kane góljaival hozzájárult a Nike cipőben játszó focisták által összesen szerzett 100 gólhoz is. Az idei bajnokságon az új Nike Mercurial 360-ban több gólt lőttek, mint bármely más cipőben összesen – szám szerint 66-ot.

 

A Nike körüli nyüzsgés már a torna előtt megkezdődött, amikor bemutatták a világbajnokságon résztvevő csapatok új mezeit.

 

A nigériai kollekció az egész világ figyelmét magára vonta és hazai mezük azonnal ikonikussá vált, míg Angliában a labdarúgó szövetség retró edzőfelsője vált szurkolók százezreinek kedvencévé. Az Oroszországban játszott négy hét alatt a Nike Believe kampánya olyan sztárok történetét mutatta be közelebbről a rajongóknak, mint Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. és még sokan mások. A kampányfilmek több mint 100 milliós nézettséget generáltak. Ezek, a pályán kívüli mezek különkiadásai és a Moszkvában felépített Nike pavilon egy igazán különleges hangulatot teremtett a játéknak a pályán kívülre is.

 

https://www.nike.com

https://www.nike.com/hu/football/bootroom/t/france-winners

 

Lantai József

A bejegyzés trackback címe:

https://euroastra.blog.hu/api/trackback/id/tr6714119831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása